کلبه رپ

برگشت کلبه کوچیک من

کلبه رپ

برگشت کلبه کوچیک من

مثل قبل قرار نیست خودمو بکشم سرشو و آهنگ نمیذارم بابت کپی رایت چون سری قبلی سر همین کپی رایت به فنا رفتم

بایگانی
آخرین مطالب

بابای حافظی

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵ ق.ظ

درسام داره مادر صگی سنگین میشه، این شب آخریه میام بیان، شاید بعد از امتحانا نوبت اول امدم ی سری زدم بهتون شایدم بعد از عید امدم، به هر حال، مراقب خودتون باشید ۳ بیانی مورد علاقه ی من، دلم براتون تنگ میشه

 

وبم رو پاک نمی کنم🚶🏽‍♂️

 

یادتون نره یادم کنیدا

خوش باشید خوشحالم کنید

شایع - نمی دونی چقدر دلم میخاد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۱۱
Hērbad JA

نظرات  (۱)

۱۱ مهر ۰۰ ، ۰۷:۴۷ Smol Angry Cat (Ahoura)

موفق باشی داداش ;)

پاسخ:
🙃🙃همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی