کلبه رپ

برگشت کلبه کوچیک من

کلبه رپ

برگشت کلبه کوچیک من

مثل قبل قرار نیست خودمو بکشم سرشو و آهنگ نمیذارم بابت کپی رایت چون سری قبلی سر همین کپی رایت به فنا رفتم

آخرین مطالب

مورچه

شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶ ق.ظ

دوستام بِم میگن تغییر کردم

قدیما همه چی فرق می کردن نه

ولی نمیگم که برمیگردم عقب

اینو فهمیدم وقتی رفتم

همه جا آدما شبیه همن

اگه بد شدم خیلی از من نترس :)

 

خلسه فیت هیدن - مورچه

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۰۰/۰۷/۱۰
Hērbad JA

نظرات  (۴)

۱۰ مهر ۰۰ ، ۰۰:۵۰ (ماینه نغمم )mae -jk

آغاز فعالیت وب را تبریک میگم 💕

پاسخ:
😂فدات ولی فعالیتی نیست درسام داره سنگین تر میشه همین ی ذره هم نمیام

دلم یکم گرفته بود حرف دلی زدم🚶🏽‍♂️

منم یه بچه مورجه بیدم~•-•~🐥

پاسخ:
قربونت تو برم من بچه مورچه😂🥺

~●~●~ نیوممم~~~🐣🐥

پاسخ:
کیوت 
۲۷ آبان ۰۰ ، ۰۰:۵۳ راحله نباتی

موافقم .     ضمنن لینک شدی .    بیا و نظر بده یادت نره هاااا

وبلاگ عالی کلیک کن لطفا بیا و نظر بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی